-
Alapfogalmak az objektum-orientált programozással kapcsolatban
-
Erőforrások az Informatikai tanszékcsoport oktató kabineteiben
-
C/C++ érvényességi tartomány típusok (scope)
-
A névtér (namespace) scope
-
A classutasítás
-
Beágyazott osztályok, típusok
-
Az öröklődés
-
Objektumok életciklusa (létrehozás és megszüntetés), konstruktorok, a destruktor, valamint a copy-konstruktor
-
Operátor overloading, és a friend modifier használata
-
Smart pointerek, és member pointerek, referencia típusok, C és pascal eljáráshívás
-
Virtuális eljárások, absztrakt osztályok, késői hozzárendelés (late binding)
-
A volatile, const, inline modifierek használata
-
Statikus adattagok és metódusok
-
A template utasítás, alapismeretek STL-re (Standard Template Library) vonatkozóan
-
Absztrakt adattípusok használata, objektum-orientált programozás
-
Windows programfejlesztéssel kapcsolatos bevezető ismeretek
|